Måndag!

Tjoohoo måndag!
inte ofta man säger så men ibland känns det bara bättre att vakna på morgonen och bestämma sig för att det är härligt att det är måndag! Ska snart iväg till skolan. har en underbar sovmorgon på måndagar och en kort  dag i skolan. Jag hoppas desutom att mina skolböcker ska dimpa ner i brevlodan idag men den ena är slut hos deras underleverantör så jag börjar bli lite stressad över det. 5-15 arbetsdagar är ganska länge när en kurs bara är i 10 veckor. ett kapitel om dagen och " a small test" var tredje vecka. Blir tufft att hänga med men det funkar nog.

Till lite roligare grejor =) Gjorde en beställning från beatybay.com i helgen med. så nu hoppas jag verkligen att ett paket dimper ner i brevlådan. beställde get started med i.d. så det ska bli skitkul när det kommer.


ha nu en underbar vecka!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0