Jag har upplevt MAGI!

Jag har upplevt äkta magi! I.d. smink. det är helt underbart. min hud är lätt röda märken bara försvinner. Jag är i himmelriket. vaknade och fick den där kännslan av att jag borde verkligen inte gå upp idag. men så efter några timmar inger det på dörren och mitt smin kommer från beatybay och hela dagen känns bara fantastisk. önskar att jag trodde på sminket från första början så jag kunde ta före och efter för det är UNDERBART! Tack Mican för detta tips. Jag är KÄR i MAGIN!


Ha en underbar  vecka för det kommer jag ha!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mica

Vad roligt att de funkar så bra för dig :)

Hoppas allt är bra!! Kram

2011-03-09 @ 21:50:32
URL: http://micas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0