En tur till IKEA snart kanske?

Vore trevligt med en tur till Ikea snart. är i ett STORT behov av någon form av klädförvaring. allt känns på tillfälligt och om jag nu ska bo hemma ett tag till så känner jag att jag måste investera lite i att få det snyggt. Har hittat detta snygga klädskåp för endast 699:- vilket känns som ett okej pris. Har inte så högt i tak och har snevägg så max bredden får bara vara en meter vilket gör utbudet ganska litet. Denna kommer med klädstång och hylla vilket borde ge mig lite mer förvaring för kläder. Men vi får väl se. man måste se den i verkligheten för att kunna avgöra om den är värd pengarna eller inte.



Bild lånad från Ikea.se (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90121762)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

SNYGG!!

Kramisar:)

2011-01-02 @ 18:01:19
Postat av: anna

Blev en PAX istället. Den rymmer mer =) Underbart att ha ordning och reda. =)

2011-01-16 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0