Hillevis diet dag 2.

Hej kära läsare.
Har varit hos Homopaten Hillevi. har haft ont i magen en del och varit mycket trött så nu har jag tagit tag i det och träffat någon som kan hjälpa mig. har nu fått en diet. Ska äta detta underr en månad så hoppas vi att jag blir bättre efter det.

Detta är min diet:

Jag får inte äta:
Griskött, Nötkött, dricka mjölk, äta godis, chips, läsk, keso, ost av ko, pasta, vitt mjöl. Halvfabrikat så som färdigsaltat eller annan mat, fruktskal.

Jag får äta:
Rotfrukter kokta, fågel, fisk, 2dl filmjölk el. Yoghurt, max tre knäckebröd av fullkorn, ris och majs.


Tänkt blogga lite om hur det går. jag har ju klarat mig än så länge och det är ju ändå en fredag som jag klarat av.
Är mycket tacksam för tips på vad jag KAN äta. gäran tips på fikabröd och snacks.


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mica

Oj.. de låter som en hård diet!! Inga gosaker alls.. Men de klarar du säkert gallant!! Lycka till vännen :) Hoppas du mår bättre av de i slutändan!!

KRAM

2010-10-18 @ 21:04:37
URL: http://micas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0