Nytt smink =)

Var på stan i måndags innan dansen för att införskaffa lite nytt smink till uppvisningen. Det är jättesvårt att hitta rätt så jag fixade experthjälp! Tack Mica=) Blev en jättemörk ögonskugga "nightfall" som efter MYCKET träning ska ge lite sotiga ögon på uppvisningen. Införskaffade också en "suddpensel" tror de kallas så. helt rund och fantastisk att använda. blev riktigt förvånad. =)

Förra veckan blev det Ett läppstift och en roge. Allt från Make up Store.
Tänkte att man behöver lite färg när man ska ut och resa. =)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint läppstift! Vad heter det?

2010-05-19 @ 23:47:23
Postat av: Mica

Så roligt med lite nytt smink =) Det piggar alltid upp!

Jag kommer nog inte hinna göra något sotningsinlägg innan helgen, har fått så mkt jobb inbokat och idag när solen strålar som mest vill jag inte sota till mig.. Hihi! Ska iväg och jobba om ett par timmar nämligen och måste vara sminkad i färg då de är splash som gäller på MUS just nu!! Men de kommer någon dag när jag sotar till mig själv, ska ta bilder och visa lite trix då =)



Lycka till på uppvisningen nu och hoppas du får till de med nightfall =)

KRAM

2010-05-20 @ 14:35:50
URL: http://micas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0