Matte...

Så fick jag tillbaka min Grundläggande Matte För att vara godkännd måste man ha 20p på räknedelen och 1 fråga rätt på Teorin. Var övertygad om ett stort Bakslag med typ 14p eller något. Klarade inte teorin med fick 20 på räknedelen. Nöjd men så trist att vara så nära. Vet att jag skrev på frågan och att jag pluggat in den fråga exakt som från mina anteckningar. har nog skrivit den där frågan 30gånger på papper för att få pennan att skriva utan att behöva minnas. (omöjligt att få in alla dessa bevis nämligen över 40st alltså omöjligt) Å så kom den på tentan var så glad å nu har jag inte klarat den. jag Slängde iväg ett mail och hoppas att han kan rätta om den och se att jag faktiskt har förstått bara att jag missat en mening eller något. Blir bara så trött. kompleteringen av denna kan nämligen kansek komma att bli den vecka då jag åker till mallis och då är det ju kört. Planerade ju efter sista tentan. Jaja känns lite hopplöst så det är väl lika bra att gå och sova och läsa lite så att jag får tillbax energin. Den behövs om jag ska orka hela vägen imål av mitt Första läsår.

SOMMARLOV nästa veccka! JIPPI! (jobb hela sommaren i alla fall så efter 4 Inga läxor! Kan kanppt fatta det. 12 veckor av lediga kvällar utan ångest Om ni bara viste vad jag längtar. )


Många Kramar

Kommentarer
Postat av: Ella

Oh ska hålla mina tummar!Du är så duktigt!! Hoppas du vet det! Kram vännen

2010-05-26 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0