Ett besked vore inte fel...




Skulle vara så skönt att veta när man ska flytta in i en lägenhet. Det är den här ovissheten som är den värsta. Min kreativitet är på topp och jag känner verkligen för att sätta "tänderna" i en gammal lägenhet och göra den till våran. Blir tokig på att inte få börja planera. Blir väldigt mycket mer jobb med nästa lägehet än denna. utmaningen blir större så klart. man har inte samma grunder att jobba med men jag ser verkligen fram emot en gammal lägenhet nu. har bara några krav. den ska ha balkong och vara ljus resten kan man ju fixa till själv. =)

Har för många ideer för mitt eget bästa just nu. har redan en rad olika typer at hallar, vardagsrum och kök färdigplanerad och inredda i huvudet. Väntar bara på att få sätta någon av dem i verket. Finns jo oändliga kombinationer för olika typer av rum. Känns skitkul att få testa på det igen.


Många Kramar till er alla för det stöd ni alltid ger mig. *=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0