Vektorgeometrin i hamn!

Hej hej!
Nu är min matte klar jag klarade av min vektorgeometri utan marginaler. fick 20 med godkännd teoridel. G var just dessa krav. men jag är så nöjd och glad. Känns så otroligt att jag kunde klara matten. Bara två mattekurser kvar nu. Firade mitt G med en lite shoppingtur på stan med mamma. det var helt supper. Nu får jag ny energi att klara de resterande.

Idag njuter jag av att vara hundvakt. Underbara Charlie är här och vi tog en härlig långpromenad idag. Allt medans killarna låg och sov. Martins kusin är här och spelar. Skit kul hoppas att han kommer snart igen.
ha det strålande alla vänner.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: S



Hej!

Härligt att du klarade matten, grattis!!!:)

Kram Kram

S

2010-03-01 @ 20:15:03
Postat av: Anonym

Jättegrattis Anna!! =) Du är BÄST!

Kramar från Cathrine och Tony

2010-03-01 @ 21:20:03
Postat av: Ella

Bra jobbat Anna=) Stor kram från mig

2010-03-02 @ 17:22:13
Postat av: Rosanna såklart ;)

vännen då!!:) mysig blogg!! vi får ses snart!! KRAM

2010-03-02 @ 18:04:01
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Susanne

HÄRLIGT ANNA!!!!!!!!



Stor kram från Susanne!!



Ps Fille trivs som fisken i vattnet hos er!

2010-03-02 @ 19:50:28
Postat av: Mica

Haha... jag tänkte fråga vilken kusin.. tänkte inte på min egen bror =P

Härligt att du klarade av matten vännen, bra jobbat och stort grattis! Kämpa på med resten nu, du är så duktig =)

Kram Mica

2010-03-03 @ 19:12:05
URL: http://micas.se
Postat av: Karolina

Grattis Anna! Va glad jag blir för din skull! :)

2010-03-04 @ 09:47:02
URL: http://sofistikerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0