Tropisk Aroma

Ett stort grattis till min pojkvän som fyller 21 idag.
Detta firades i går med favorit tårtan "tropiska" som är mycket speciell. En riktig släkttårta som är helt magisk. Den tar några timmar att göra men är väl värt arbetet. För er som inte vet är det en krafig spockerkaka med ett chockladlager i mitten och en fantastisk glasyr över och mellan alla lagrena. Min glupska pojkvän har väntat på tårtan så länge att den nästan är slut nu så jag fick göra en kladdkaka tills dess att mina föräldrar ska komma på besök.

Ha en strålande dag och njut av solen.

Många många Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Anna!



Tack så jättemycket för igår var SUPERGOTT o JÄTTEMYSIGT!!



Kramar till både födelsedagsbarnet o dig!



/Susanne

2010-03-14 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0