Legobitar...

Har du någon gång tänkt på vad lätt det är att bygga ihop saker av lego. När man väl lyckats åstakomma saker och ting som man vill ha dem så är det dags att ta i sär dem igen. Det känns lite som livet just nu. jag har fått i hop mitt liv till den perfekta kombinationen och fått allt jag drömt om (i alla fall nu =P) men så kom vändningen på en sekund och en gigantisk metior landade och slog sönder nästa hela mitt fina bygge. Vissa delar håller i hop och andra lossnar. Det är här jag befinner mig nu eller i alla fall för en timme sedan. Alla delar ligger utspridda åt alla håll och en rad olika möjligheter finns för att få i hopp dem till det där perfekta igen. frågan är nu bara om jag vill ha dem så som dem var från början eller om jag vill bygga om dem och få dem till något nytt och bättre. Jag tror på det sista och har bestämt mig för att bygga ihop legobitarna på ett nytt ocg spännande sätt. Det kan innebära lite olika saker som man måste ta sig för bi som att hitta alla legobitar. Jag har börjat leta och tror att resultatet kommer att bli bra. Förssta legobitarna sätter jag ihop redan i morgon om jag har tur och sedan är det bara att njuta av bygget av livet. Tror nog faktiskt att anledningen till att bygget slogs sönder var för att det inte var byggt med tillrekligt insikt i hur man fungerar som människa eller som konstruktör.

Svårt att se slutresultatet men bra kommer det bli oavsett hur bitarna faller på plats. Jag är djupt besviken och ledsen över att allt slogs sönder men är glad och jag får möjligheten att bygga om och skapa något bättre. Denna gång med så myck mer erfarenhet av att leka med lego =)

Tack alla som stöttat mig under denna kväll och jag skulle aldrig klarat det utan dig min ängel (M) =)

Många goa kramar till mor och far och svärmor för allta uppmuntrande ord ikväll. TACK!


Kommentarer
Postat av: Ella

Många många varma kramar till dig och Martin!! Tänker på er!

2010-03-30 @ 20:55:10
Postat av: Anonym

Lilla gumman vad jag känner med dig o Martin, men med ditt positiva sätt o dina kloka tankar kommer allt att bli bra. Många många kramar till er båda från

Susanne

2010-03-30 @ 21:54:47
Postat av: Karolina

Vad ar det som har hant min van??? Jag har forsokt a fa kontakt me dig, men det funkar inte sa bra. Jag tankar mycket pa dig, hoppas allt reder sig.



Manga kramar fran Frankrike!

2010-04-02 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0