dags igen!

.. och så var det då dags igen för nästa tenta. aldrig får man vila. nu är det grundläggande mattematik som gäller. men inte är det något man kan inte. pluggat på sedan igår så vi får se hur detta ska sluta antagligen som en pankaka med tanken på antalet timmar man kunnat lägga ner. Men ska blir så sköt att bli av med skiten så jag hoppas det går bra. Fick tillbax min Analys tenta med och det gick ju som väntat ett undekännt igen. men fick bara 3p från G. vilket jag ändå var ganska nöjd med. men det är klart att ett G hade varit bättre. Får se fram emot många roliga matte timmar med mitt lilla pluggäng. På något sätt så blir ändå matten kul när vi pluggar.

mor och far min var på besök igår. Så skönt att träffa dem ibland. så jag bjöd på en stor härlig fruktsallad med melon, äppel, päron, apelsin och vindruvor. riven vit choklad och 70% i små bitar i. Och sedan en krämig vaniljglass. Det var mummsigt det. Man får passa på att käka det när man har besök för jag äter ju inte själv upp all den där frukten på en gång. Även om det är gott   =)

Nä he nu är det väl dags att forsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0