Muffinskalas

Imon är det min sista dag i skolan som etta. Känns helt sjukt. Tenta på torsdag och sedan är det sommarlov för mig.
Vi ska ha muffinskalas i vår räknegrupp. jag ska alltså baka muffins. (killarna tyckte det var en mycket bra ide)  Blir kladdkaemuffins för under terminen är det dem som har varit mest populära. Har blivit ett och annat bak till skolan. *=) Känns så himmla kul.

Dock är det så sorgligt. Jag vill verkligen inte ha sommarlov just nu. vi har skitkul och till och med plugget är kul. Kan bero på att man börjar förstå vad man gör nu med =)hehe
kommer sakna alla härliga människor.

Dunderkramar till er Alla.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-04 @ 12:57:37
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0