1 Juni.

Tjoohooo sommaren är här. Eller den verkar har stannat på vägen. Halv mulet, regn och 13 grader bläää.
Ska till skolan nu. ska försöka få tag i min lärare som inte kan svara på mina mail. i förra mailet fick jag. skrivk tillbaks om jag inte har svarat till tisdag morgon. och inte har han svarat. Det är lite trist tycker jag. Jag är liksom VÄLDIGT intreserad av att få ett betyg. 1 ,2 ,3 lugn nu. =)

Fysik plugg idag med. drar ihop sig till tenta på Torsdag. Känns inget bra alls. skitsvårt och kuggar man blir det inte omtenta förens i augusti och då har jag glömt allt igen. Vi får se. Längtar till Mallis nu. Åker på Lördag. Jobbigt som alltid att lämna honom hemma men får lära mig att leva med ett hejdå någon gång ibland. skulle vara så roligt att få alla de possitiva kännslorna utan de negativa för en gångs skull. att inte behöva säga hejdå. Men snart hoppas jag på någon ressa ut i europa med honom med. Ska planera den i minsta detalj så att den blir perfekt så att han får försmak för den. helt fantastiskt. =) Jaja skolan väntar. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0