Bio ikväll

Tjoohoo!
nu blir det äntligen bio igen. ska se trollkarlens Lärling med Martin ikväll. Hoppas den är bra. verkar bra i alla fall. Ska bli skönt att hitta på något kul. Har haft mycket roliga saker nu under sommaren men paniken över att skolan snart börjar närmar sig. det är ju det att man måste börja plugga igen. borde liksom börjat för 2 veckor sedan men jag orkar verkligen inte. jag är helt slut på kvällarna efter en hel dags jobb men ska i alla fall börja emd att leta efter böckerna tror att det är ett bra första steg. Jaja jag har i alla fall bestämt mig för att inte stresa upp mig för något nu. Måste njuta av sommaren så gott det går men ni vet hur det är när man har ett ton med saker som man MÅSTE göra och inte har någon tid då är det svårt att unna sig en timme i solen.

Ha det toppen!
Kram kram Anna

Kommentarer
Postat av: lucke

allt bra idag? :P

2010-07-28 @ 12:03:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Ha en fin dag!

2010-07-28 @ 13:08:14
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0