Tenta avklarad =)

Hej igår skrev jag ännu en tenta denna gång i hållfasstighetslära. Det skulle kunna ha varit vilken som helst men denna gång hade jag missat att anmäla mig att få skriva den. det svar jag då fick var att fortsätta plugga och hoppas att någon av de andra anmälda inte skulle dyka upp. vi var tre stycken som pluggat ihop som missat. Vem av oss skulle få skriva om det blev en plats? Det var helt klart det stoörsta orosmomentet inför tentan och inte längre själva tentan. När vi kommer till skolan visar det sig att det var 4 före i kön som inte heller hade anmält sig och när vi går till en annan sal var den en före ikön. det känndes så hopplöst. Men de väldigt snälla tentavakterna fixade skärmar så att i alla fall de 8 första i den kön där jag stod fick skriva gissa om det var en lättnad ! ! ! Men när man väl fort GLÄDJEBESKEDET att man fick skriva skulle man ju ställa om och lyckas klara tentan med. Så nu håller jag bara tummarna för att jag klarat denna. Det skulel vara en av de bästa julklapparna om man säger så. Då kan man ju till och med pusta ut under julen.

Nu ska jag ner och Köpa lite julklappar och bara ha en UNDERBAR söndag. Se till att du med får en! !

Många goa kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Ella

Vi saknade dig igår!! Håller mina tummar och hoppas att du klarade tentan! KRAM

2010-12-12 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0