Hej hopp

Ja det var ju minst sagt ett tag sedan nu men jag har verkligen levt i en bubbla nu. Det har varit så mycket i skolan och igentligen så är det inte över än men snart är det ju jul.
Det är verkligen helt underbart även om jag saknar lägenhet under denna tid. Jag är ute nästan varje dag och varje dag inser jag att jag inte kommer få någon. vågar inte riktigt ta någon när man inte vet hur det blir och så. Det är så här tt missar man mer än en kurs per termin i skolan så blir man av med bidrag och lån och då mina vänner är det inte kul med en lägenhet det räcker med klumepen i magen för allt man ska göra med plugg och så och då behöver man ju inte ekonomin också. Sedan vet jag ju inte vad som händer efter examen heller var man får jobb och så. Det känns verkligen jobbigt att inte få påbörja ett nytt liv ihop med min underbara pojkvän men det blir ju tid till det också. det är bara svårt att slå sig tillro och bo hemma när man så gärna vill ha något med honom. Ni vet ju hur mycket jag älskade lägenhet och det känns ju så trist att inte veta när man kan flytta till en. nu har jag äntligen fått skriva av mig lite och så får vi väl se vart jag tar vägen. Det finns så mycket som jag vill just nu men extremt få saker jag kan åstakomma så jag får lägga focus lite närmare och ta tentorna som de kommer och så en dag blir man ju klar och få påbörja allt det där underbar som jag saknar så mycket. Jag är evigt tacksam för alla som gör det så mysigt att bo hemma i alla fall. Mamma, pappa och svärmor, svärfar, "syster" de gör det ju inte till pest i alla fall =D


Massor av härliga ju kramar till er alla! ! !

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vad fin din blogg blivit! Ville egentligen bara önska lycka till i morgon!

Kramisar

2010-12-10 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0