Filmtips

Hej nu i juletid vill man ju gärna titta på en film och krypa upp i soffan så nu kommer ett filmtips från mig till dig. =)
Jag köpte Knight and day för ett tag sedan och älskaden den och så igår tänkte jag att mor och far min också skulle få se den och de bara älskade den också. Det är en otroligt rolig och spännande action/komedi som jag starkt kan rekomendera. igår blev det att jag kollade på den två gånger efter varandra helt galet!

Bild lånad från CDON.com där du kan hitta massor med bra filmer till bra priser.

Till er alla från ... mig :P

Julkramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig!

Den är riktigt bra:)

Kram på dig

2010-12-27 @ 17:04:53
URL: http://ordavsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0