TENTAÅNGEST!

Känns som att jag skrivit detta förut. Tenta imon igen. Jag blir GALEN! nu är det fysik och som jag tror alla förstår så är det Bläääää. Tentaångest som tusan men det är inte mycket att göra än att plugga och sedan hoppas på det bästa. Just nu har jag i alla fall som mål att inte bli helt nollad på en tenta för det skulle bara kännas totalt förnedrande. Behöver 12p men det är helt uteslutet denna gång. jag får hoppas på nästa.

Längtar efter en ny blogg nu med. någon som vet hur man gör?

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johannes Koggdal

Fysik är inte roligt.. Håller tummarna!

Vill inte Martin hjälpa dig med en ny blogg? :) Jag har tyvärr för mycket att göra nu, nyligen gjort klart en blogg (fifiona.se) och sitter i slutskedet med en konstnärs sajt just nu. Sen är det en kompis mössföretags tur att få ny sajt. Sen har jag ett annat jätteprojekt, och så skola samtidigt också :)

2010-08-22 @ 14:52:33
URL: http://www.koggdal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0