sockerburk

Hej hopp =)

har nu fått nys om att den underbara serien av burkar som ni tippsat mig om faktiskt har en stor sockerburk. den finns ju inte på Dimoda i stan så vet i katten hur jag ska hitta den. det måste vara et bra argument för att få åka till stockholm etter göteborg för att införskaffa en sådan fin burk eller? blir till att spara till både resa å burk till hösten.

någon som lyckats köpa bukar över nätet så att jag kan hitta en sida som går att lita på?


Nu börjar min lektion igen.

ha det stålande.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Mica

Tycker de är en strålande ursäkt för att komma upp till oss i Sthlm och hälsa på :-p

Jag vet att mamma har beställt burkar från nätet, vilket hon bara gör i nödfall så de måste varit en bergsäker sida :-p Kolla med henne :-)

Stor kram

2010-04-21 @ 17:04:35
URL: http://micas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0