Kladdkakan från i Torsdags

Detta är det färdiga resultatet efter kladdkakan jag bakade i torsdags. Det blev ingen grädde utan kall vaniljglass. Det var Riktigt gott. Väljer du en hjärtanform som jag se till att det finns ett spänne på annars är det svårt att få det hårt och då läcker formen. Har tyvärr erfarenhet av detta och det är inget kul att skrubba ugnen efter. Lycka till med baket.


Detta är det färdiga resultatet efter kladdkakan jag bakade i torsdags. Det blev ingen grädde utan kall vaniljglass. Det var Riktigt gott. Väljer du en hjärtanform som jag se till att det finns ett spänne på annars är det svårt att få det hårt och då läcker formen. Har tyvärr erfarenhet av detta och det är inget kul att skrubba ugnen efter. Lycka till med baket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0