Annas Havrekakakor

Hej på er alla GLADA människor.
Kom nyss hem från skolan och kände för att baka igen. så ovanligt.
Ville baka något som går fort och smidigt men också så jag slipper all disk.
Då lyckades jag komponera ihop detta och så blir det bara en kastrull och lite redskap till disk. JIPPI!

125g smör
4dl havregryn
1dl farinsocker
1dl mjöl
1tsk bakpulver
1 ägg
100g hackad choklad

Smält smöret och blanda sedan samman alla ingredienser. rulla till bollar/klicka ut smeten på ett bakplåtspapper.
grädda i 10-15min på 200 grader.


Kommentarer
Postat av: Mica

Nu har jag hittat din blogg oxå =) Kanske jag kan lära mig att baka jag oxå om jag snor lite av dina recept =P



Kram

2009-11-10 @ 16:48:36
URL: http://ennysida.blogg.se/
Postat av: Sara



Dom där såg ju inte så äckliga ut:)

Kram på dej

S

2009-11-10 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0