Marimekko

Hej igen!
Idag var jag på stan för att införskaff lite prylar till mig. Stötte då på ett STORT Problem! jag blir så ARG! Jag har gått och väntat på att kunna köpa marimekkos bruna och turkosa tyg i mönstret Unikko. Men näää då, det har slutat tillverkas och har tagits bort från deras kollektion. Jag blir såååå arg. Varför köper man inte något direkt istället för att vänta?!?!. Så om någon vet var man kan införskaffa detta ursnygga tyg och färgkombination så snälla säg till.

istället blev det nu grönt. Unikko och Marimekko i alla fall. Blir skitsnyggt men inte lika kul att ha grönt i TRE rum till våren. hade ju redan en massa turkosa ljuslyktor och liknande för att piffa upp sovrumet med. Bläää för att allt behöva vänta.

Glöm inte höra av er om ni skymtar tyget



Kram på er

Kommentarer
Postat av: S

Stackare, jag får väl se om jag får syn på det:)

Kram på dej och gott nytt år.

//s

2009-12-30 @ 23:29:39
Postat av: Mica

2010-01-06 @ 10:58:54
Postat av: Mica

Nej va typiskt, jag kan kolla i Sthlm när jag åker upp, där säljs Marimekko på rätt många ställen så man kan ju hoppas att de finns kvar någonstans :-) Kram Mica

2010-01-06 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0